11 ago. 2010

Germany - World Cup 2010 - Thank you very much Rafal

Thanks to my good polish friend Rafal, who live in Germany, I have in my hands this two beautiful stamps issues by Germany celebrating the World Cup 2010.
Thank you very much Rafal, you will receive more postcards very soon!!!!
I would like to receive the Germany postmarks for the World Cup 2010. If anyone have covers with those postmarks please leave me a comment with your email and we can exchange whatever you wish.

Gracias a mi amigo Rafal, que vive en Alemania, tengo ahora en mis manos dos bonitas estampillas que fueron emitidas por la oficina postal germana conmemorando la Copa del Mundo 2010.
Muchas gracias Rafal. Pronto recibirás mas postales!!!!
Me gustaría recibir cartas con los matasellos de la Copa del Mundo, también de Alemania. Si tienes algún sobre con esos matasellos especiales, por favor déjame un comentario con tu email y de pronto podemos intercambiar lo que desees.

Germany World Cup Stamps

No hay comentarios:

Publicar un comentario