29 jul. 2010

Portugal - World Cup 2010 - Muchas Gracias Paulo

I have not enough words  to say how grateful I am with my friend Paulo Baptista from Portugal. A few weeks ago he sent me a lot of philatelic material from his country about the World Cup 2010, 2006 and the Eurocup 2004 and 2008. I really appreciate your friendship and thank you for taking time to answer me some questions I had in the past. I will send you a little surprise for you and postcards from Costa Rica and Panama like I promised you.
Thank you very much Paulo!

Me faltan palabras para expresar lo agradecido que me siento con mi amigo Paulo Baptista de Portugal. Hace pocas semanas me ha enviado mucho material filatelico sobre la Copa del Mundo 2010, 2006 y las últimas dos Eurocopas celebradas en 2004 y 2008. Paulo no sabes cuanto aprecio tu amistad y lo agradecido que me siento por todo lo que me enviaste y también por haber sacado tiempo para contestarme todas las dudas y preguntas que he tenido!!!! Por ahí te llegarán algunas sorpresitas a tu correo, adicional a las postales de Costa Rica y Panamá que te he prometido.
Muchas gracias Paulo!


Portugal FDC with Souvenir Sheet

Portugal FDC with Stamps for World Cup 2010

Portugal Souvenir Sheet WC 2010

Portugal Self Adhesive Stamp World Cup 2010

No hay comentarios:

Publicar un comentario